reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

2 Haziran 2016 Perşembe

2016 yılı Öğretmenlerin İl İçi Atama Sonuçları Açıklandı - Meb

www.personelmebhaber.net/.../2016-yili-ogretmenlerin-il-ici-atama-sonuclari-aciklan...

3 saat önce - Mebbis'e kurum kullanıcı ile giriş yapacaksınız. Bu konuda idarecilerinizden yardım isteyebilirsiniz. Her il açıklamamış olabilir. Örnek vermek gerekirse aşağıda ...

2016 İl İçi Yer Değiştirme Sonuçları Açıklandı - Meb

www.personelmebhaber.net/.../2016-il-ici-yer-degistirme-sonuclari-aciklandi-h29627....

5 saat önce - İl dışı atama başvuruları ne zaman başlayacak? 2016 İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları · MEB İl İçi Yer Değiştirme Sonuçlarını Açıklayan İller.

İl içi atamalarda yer değiştiren öğretmen ne zaman göreve başlar? - Meb

www.personelmebhaber.net/.../il-ici-atamalarda-yer-degistiren-ogretmen-ne-zaman-g...

3 saat önce - Milli Eğitim Bakanlığı il içi yer değişikliği yapan öğretmenler ne zaman göreve başlayacaklar?

MEB Öğretmenlerin 2016 İl İçi Atama ( Tayin ) Sonuçlarını Açıklayan ...

www.personelmebhaber.net/.../meb-ogretmenlerin-2016-il-ici-atama-tayin-sonuclarini...

4 saat önce - 2016 YILI İl içi atama sonuçları açıklanmaya başlandı. İl içi yer değiştirme sonuçları il millieğitim müdürlükleri tarafından açıklanmaya başlandı. İşte il içi atama ...

Meb Personel Meb Tefbis E Okul PERSONELMEB.NET

www.personelmebhaber.net/meb-den-e-personel-modulu-yazisi/73923/

1 gün önce - Öğrenciler soruları çaldı, yönetim sınavları iptal etti. Öğrenciler soruları çaldı, yönetim sınavları... FLAŞ HABER. 2016 İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları ...

2016 İl Dışı Atama Başvuruları Detayları - Meb

www.personelmebhaber.net/son.../2016-il-disi-atama-basvurulari-detaylari-h29647.ht...

3 saat önce - 2016 İl Dışı Atama Başvuruları Detayları. Milli Eğitim Bakanlığı bilindiği üzere yılın çeşitli dönemlerinde çeşitli durumlara bağlı olarak il içi, iller arası ve özür ...

güncel Güncel haberleri haber haberi | Sayfa 2105 - Meb

www.personelmebhaber.net/guncel/page/2105

21 saat önce - 2016 Yılı İl İçi İhtiyaç Listesini Açıklayan İller. İl İçi Yer Değiştirme ... yayımlandı''. Öğretmenlerin İl İçi Yer Değiştirme Başvuru Ekranı Ne Zaman Açılacak?

MEB,ALO 147 Personeline Hizmet İçi Eğitim Verildi

www.personelmebhaber.net/.../mebalo-147-personeline-hizmet-ici-egitim-verildi-h29...

3 saat önce - MEB Öğretmenlerin 2016 İl İçi Atama ( Tayin ) Sonuçlarını Açıklayan İller ... Hizmet içi eğitim faaliyetinde kursiyerlere MEBİM 147 işleyiş sureci, sistem kullanımı, ...

Okul Müdürlerini Bekleyen Büyük Tehlike - Meb

www.personelmebhaber.net/.../okul-mudurlerini-bekleyen-buyuk-tehlike-h29642.ht...

3 saat önce - MEB Öğretmenlerin 2016 İl İçi Atama ( Tayin ) Sonuçlarını Açıklayan İller - GÜNCEL ... İl ve İlçe müdürlükleri tarafından iş veren vekili olarak birinci sorumlu ...

MEBBİS Öğretmen Giriş Sayfası

www.personelmebhaber.net/.../2013-2014-gretim-yili-haftalik-h86459.html%2023.0...

8 saat önce - 2016 Yılı İl İçi İhtiyaç Listesini Açıklayan İller. İl İçi Yer Değiştirme ... yayımlandı''. Öğretmenlerin İl İçi Yer Değiştirme Başvuru Ekranı Ne Zaman Açılacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri